mandag den 26. august 2013

Weekend :)

Hejsa,

Fredag havde jeg en dejlig dag herhjemme. Jeg fik skypet med Janus og Steen + Lone, og ellers bare slappe af :)

Lørdag spiste vi lækker morgenmad og bagefter kørte vi mod Watertown. Her købte vi lidt babyting eftersom Brittany (Dean og Shirlyns datter) snart skal have en lille dreng. Det er jo altid super hyggeligt at shoppe babyting! :D Vi fik også ordnet det sådan at jeg nu har en mobil jeg kan bruge. Jeg har lånt Shirlyns gamle, da det var lettere..
Bagefter kørte vi videre ud til LeAnn og Jayda i deres hus ved søen. Det var super lækkert og lå helt ned til vandet. Desværre blæste det for meget til at vi kunne komme ud  vandet. Paige og hendes mor kom også, så det var rigtig hyggeligt! Jayda havde fundet nogle af hendes gamle Deuel/cardinals trøjer, så jeg har noget at tage på til fodboldkampe osv. :)
Da vi kørte derfra tog vi i Wallmart. Det var en sjov oplevelse, det var jo bare kæmpe stort og jeg tror ikke der var det du ikke kunne få! Der shoppede vi lige lidt mere baby, haha - Shirlyn er lige så slem til det som mig :D




Søndag fik jeg snakket med Maja, det var super dejligt at høre hvordan det gik på efterskole osv. Lidt efter kom mor ned til dem, så jeg også kunne snakke med hende (for selvfølgelig er hendes computer gået død). Det var da også rigtig rart - jeg har ikke snakket med hende siden jeg tog afsted.
Lidt senere skypede jeg så med Nicolai, Theodor og Trude - det var meget sjovt!

Ja, og idag startede skolen jo så igen. Udvekslingsstudenten fra Tyskland var der i dag, jeg havde flere timer med hende. Og pigen fra Rusland starter i morgen.. Desuden har jeg i dag fået ændret mit skema lidt. Jeg skal nu have biologi i første time med de andre piger, da både dem og læreren blev ved med at sige jeg skulle :D Det lyder nu også meget hyggeligt, de laver vidst ikke så meget og så er deres lærer rigtig sjov :D
Det betyder så godt nok, at jeg ikke skal have government mere, men det er ok.

I aften startede der også øvning til musical. Jeg skal ikke være med som skuespiller, men hjælpe med kostumer, baggrunde osv. Musicalen er i oktober og er en nyere udgave af Askepot. Det skal nok blive meget sjovt. Denne uge skal jeg så op skolen hver dag kl. 6 til ca. 7.30, og fredag skal jeg derop om formiddagen og male baggrundene :)

På lørdag skal jeg desuden med fire piger til The Fair (som er sådan noget markeds-agtigt noget), det glæder jeg mig rigtig meget til :D

Og til (især) Nicolai, nogle billeder af min vej (dog ikke så gode) :)
Fra vores altan/teresse-ting :)

Tjaa, husene overfor mit :)

Vores dejlige hus.

Vejen op mod enden af vejen :P

Tjaaa, tror det var det.

Knus Mille :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar