fredag den 16. august 2013

Hotdog-day, tjaaa hvorfor ikke?

Hejsan,

I går aftes da Dean og Shirlyn var kommet hjem fra skolen, tog vi i zoo i Watertown. Det er her Brice, deres søn bor, han mødte os så i zoo'en. Det var en lille zoo, meget hyggeligt, men mange af dyrene så ikke så godt ud..
Bagefter tog vi alle fire ud og spiste på en mexicansk restaurant, det var rigtig godt!
Og til Nicolai: På turen derud holdt jeg øje med vejen, og ja, den er meget lige!

I dag da jeg vågnede gik jeg i bad og spiste morgenmad, og så kørte Shirlyn og mig hen til skolen, da jeg skulle registreres og Shirlyn havde et møde. Dean var allerede på skolen, så han viste mig rundt og introducerede mig til nogle lærere og sådan :) Jeg skulle aflevere nogle papirer på kontoret og så skulle jeg have lavet mit skema. Det gjorde jeg med 'rektoren', han var også en rigtig flink mand. Mit skema kom til at se således ud:

1. American Lit. (tror det er ligesom faget dansk bare engelsk)
2. Government/Economics
3. American history
4. Homeroom
5. Intro ag (noget med dyr og planter tror jeg vist :D)
6. Spanish 1
7. Study hall
8. Art/Pottery

Jeg er faktisk ret tilfreds med mit skema, måske bliver de første 3 timer lidt hårde, men det må vi se :)
Skolen er ikke særlig stor, og jeg skal have flere af mine klasser i det samme rum, så jeg burde kunne finde rundt! Skolen indefra er sådan meget amerikansk; lockers, de her meget blanke gulve osv.
Jeg skal desuden være senior, for så slipper jeg åbenbart for en masse tests :D Men jeg skal have mange af mine fag med sophomores og juniors.

Så til det sjove, eller ja, det mærkelige: HOTDOGDAY!!!
Ja, ret skørt. Men her i Clear Lake har de hvert år en aften hvor du lukker hovedgaden og så spiser de gratis hotdogs til den helt store guldmedalje :D Så er der forskellige former for hotdogs ved forskellige borde, så går du rundt fra bord til bord og spiser hotdogs. Jeg tror de fleste fra byen kommer, men der kommer også mange udefra. Dean og Shirlyn kendte selvfølgelig mange af menneskerne, og jeg fik også hilst på en masse fra skolen. Det er rart at kende bare lidt ansigter inden jeg starter :) De er alle meget søde og imødekommende, og synes det er meget spændende med sådan et væsen som mig! De kan ikke rigtigt sige mit navn, det bliver sådan noget 'Miiiiila' :D
Der var også sådan noget børnetraktortræk, hvor børn kørte på de her små legetøjstraktorer med pedaler - det var ret underholdende, og nu ved jeg endelig hvad traktortræk går ud på.
Som Dean sagde, nu har jeg prøve noget ingen andre i Danmark har :)

Da vi var færdige med at spise hotdogs tog vi hjem og lidt efter kom LeAnn (hende som hentede mig i lufthavnen) med fødselsdagskage til Shirlyn.
Det har været en god dag med nogle nye oplevelser og mange nye ansigter :D

Her kommer et par billeder fra hotdogday:
Mange mennesker i den lille by, og laaange køer :)

Shirlyn og Dean med deres hordogs




Ingen kommentarer:

Send en kommentar