søndag den 4. august 2013

1 uge tilbage :D

Lige nu er der præcist én uge og 50 minutter til jeg skal møde de andre udvekslingsstudenter i Kastrup lufthavn, sige farvel til min nærmeste familie og begynde min endelige rejse mod USA. Det er vildt at tænke på hvordan det hele bare startede som en urealistisk drøm, og nu sidder jeg her og skal afsted om en uge.. Jeg glæder mig SÅ meget! :)

I går afsluttede vi den sidste ridelejr nogensinde samt sagde farvel til rideskolen, der kom en masse folk og sagde farvel til mine forældre og alle hestene.. Når jeg kommer hjem er rideskolen lukket, og jeg har absolut ingen idé om hvad jeg skal få en hel sommerferie til at gå med, når der ikke længere er ridelejr. Men den tid den sorg.

I aften kommer nogle veninder fra folkeskolen, som jeg skal nå at se og sige farvel til inden jeg rejser. Det er virkelig mærkeligt at man skal igang med at sige farvel nu! Tiden er bare gået SÅ hurtigt.

Desuden har jeg planer om at begynde med at pakke min kuffert her de næste par dage :) Det bliver meget spændende om der er plads til alt - men det skal der bare være!

Og ja, jeg har stadig ikke modtaget nogen flybiletter eller rejseinformation. Så jeg aner ikke hvor jeg lander hos min værtsfamilie og om jeg skal mellemlande osv. (Der står godt nok at den nærmeste større lufthavn ligger i North Dakota, så måske skal jeg lande her) Det glæder jeg mig til at få :)

- Mille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar