torsdag den 22. august 2013

Første skoleuge :)

Hejsan,

Det er i dag torsdag hvilket betyder at første uge i skolen er slut (jeg elsker at jeg ikke skal i skole om fredagen!) :D
Det har været en god, men også lidt overvældende uge. Der er mange ting man lige skal vænne sig til!
Jeg rimelig glad for mit skema. Jeg er lidt træt af at jeg ikke har andet end én time med de andre piger fra min årgang, da det er de eneste jeg sådan rigtig har snakket med, og de har bare været så søde ved mig!
Men fagene er okay.. I government forstår jeg ikke så meget, og American History er bare ret kedeligt, men det går nok :) Til gengæld kan jeg rigtig godt lide art, for i forhold til i gym så maler, tegner osv. vi rent faktisk! Det er ret hyggeligt, læreren er super sød og jeg sidder med nogle søde piger.
Da jeg både har homeroom og studyhall, har jeg endnu ikke haft nogle lektier for til herhjemme - det er ret dejligt!

Det er også blevet nemmere at finde ud af computerne og det system vi bruger..

De andre udvekslingsstudenter er stadig ikke kommet, så det bliver lidt spændende når de dukker op!

I denne weekend skal vi vist ud til LeAnn, Jayda og co. lakehouse, for vi kom aldrig afsted sidste weekend. Hele ugen har vejret været super lækkert, men jeg har ikke været ude meget, da vi først er hjemme fra skole ca. 16.30..

Tjaa, jeg ved ikke om der er meget mere at fortælle, men det har været en god uge og tror helt sikkert jeg skal komme til at falde godt til i skolen :)

- Mille

P.S. Jeg vil ligge billeder ud af skolen osv., men jeg venter lige lidt med at gå rundt og lege turist :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar