torsdag den 15. august 2013

NY 2 og ankomst i Clear Lake

Hej,
Jeg vil starte med den sidste dag i New York. Da vi vågnede om morgenen stod det ned i stænger, det gjorde det også den første dag, men det stoppede da vi kom af sted. Men tirsdag stoppede det bare ikke. Så vi var rigtig meget i bussen. Vi kom dog ud og gik en meget hurtig og kort ”runde” i Central Park og så var vi også inde i sådan et center. Da vi så skulle videre fra centeret var bussen i stykker, så der ventede vi nok en time tror jeg. 
Bagefter fik vi igen lov til selv at gå rundt. Jeg (og min gruppe) gik til Times Square, det var super fedt!
Alice i eventyrland - cetral park

Det regner, det regner meget!

Det center vi var i :)

Regitza, Astrid og Freja på Times spuare


Kæmpe stor m&m butik :D


Farvel New York...

Onsdag morgen stod vi op klokken 3, det var såååå tidligt! Jeg skulle af sted med en shuttle bus fra hotellet kl. 4.45. En af dem fra explorius fulgte med mig til min terminal og hjalp mig med check in, da jeg var den eneste der skulle til terminalen. De andre fulgtes ad i grupper.
Da jeg var kommet gennem security fandt jeg hurtigt min gate, og der sad jeg så og ventede i næsten 3 timer, jubi. Da vi så kommer ombord på flyet viser det sig at det er mikroskopisk. Og ja, jeg skal så sidde ved siden af en lidt stor indisk dame, men hun var nu meget sød, men også meget svær at forstå. Jeg skulle lande i Minneapolis kl. 10.30 og videre fra Fargo kl. 11.20. Så da klokken blev 10.40 og 10.50 begyndte jeg at blive lidt nervøs. Jeg tror den indiske dame kunne se jeg sad og holdte øje med klokken, hun fortalte mig hvert fald at der jo var en tidsforskel på en time, så vi havde god tid. Det havde jeg fuldstændig glemt at tage med i mine overvejelser :D
I Minneapolis gik det også nemt med at finde gaten, og jeg skulle kun flyve i en lille time.

Da jeg kom til Fargo (North Dakota) ventede nogle af Dean og Shirlyns venner på mig. De var selv til møder på skolen og kunne derfor ikke komme med.
Men det var hvert fald nogle rigtig søde mennesker, det var moderen LeAnn, datteren Jayda og hendes veninde Paige. De var meget snaksaglige og sjove at være sammen med! På vej hjem spiste vi et sted som hed noget med apple-et-eller-andet, det var godt :)
Turen til Clear Lake var knap 3 timer. I en by ikke så langt væk mødtes vi med Dean og Shirlyn, som jeg kørte med resten af vejen hertil. De er super søde og har budt mig godt velkommen. I dag er de også til møde på skolen, men kommer hjem her til frokost. Skolen har fået nye computere som alle lærerne skal lære at bruge.
Jeg har også fundet ud af at der vil være andre udvekslingsstudenter på skolen, en fra Rusland, Tyskland og et land jeg ikke kan huske. Så det er lidt vildt at der er så ”mange” på så lille en skole!
Og desuden skal jeg også kun gå i skole mandag, tirsdag, onsdag og torsdag :D Det er lidt sjovt.
I morgen skal jeg vist med op på skolen og have valgt fag, se hvor klasserne ligger osv. I weekenden bliver det rigtig varmt, så der skal vi måske ud til LeAnn og Jaydas ”lakehouse” og sejle :)
Det var vist alt fra nu, jeg har det rigtig godt og kan godt lide at være her! Dean og Shirlyn er sådan meget afslappede, så jeg føler mig godt tilpas :)

Knus Mille
Jeg pakker ud :)

Done :D

Mit badeværelse :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar