torsdag den 8. august 2013

Så er der pakket..

Hej,
De seneste dage er gået med at pakke og sige farvel. Vi tager afsted i morgen, så vi kan nå at se min bror i Århus for derefter at sætte snuden mod Sjælland lørdag.
Og i dag har været store pakke/farvel-dag :( Jeg har sagt farvel til min mormor (hvilket var meget trist) og nogle venner. Så mangler jeg bare min bedste veninde i morgen lige inden vi tager afsted, øv.
Kufferten er nu pakket, selvom jeg på et tidspunkt troede det aldrig ville lykkes. Da mor havde hjulpet mig med at få tingene i, vejede kufferten selvfølgelig 23 kg (hvilket er maks). Så måtte vi pille en masse fra og nu vejer den ca. 20 kg. Så jeg regner med at have de ting jeg køber i NY i min håndbagage.. :)
Mig og Majs prøver at pakke kuffert, hvorefter mor måtte komme os til undsætning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar