fredag den 14. marts 2014

Prom og basket-ball afslutning :)

Lige en lille update herfra:
Jeg har nu fået både prom-date og kjole! Jeg skal med en der hedder Joe, som jeg faktisk slet ikke kender. Men han er gode venner med Kenzie og Lexi's dates, så han havde spurgt Mackenzie om jeg havde én at gå med, for ellers kunne jeg spørge ham (det er kun juniors og seniors som kan spørge folk til prom, og han er freshman). Så med lidt hjælp fra de andre piger har jeg nu fået mig en prom-date. Her er hvordan vi spurgte ham:
DEW me a favor - get it? Haha


I går tog alle pigerne så med mig hjem fra skole for at prøve kjoler, så jeg ikke selv skulle købe en - hvilket jo ville være meget rart at undgå. Det var vældig interessant! Hvis det skulle have gået jeres næse forbi, er de jo amerikanere - vaske ægte amerikanere. Det betyder at deres kjoler er MEGET farverige og MEGET glitrende, i det hele taget bare LANGT fra min stil! Men men, blandt alle de nok 25 kjoler, fandt vi et par stykker som jeg godt kunne lide! Jeg prøvede 15 kjoler på, haha! Det endte dog ud med at blive Lexi's søster's kjole. Den er faktisk rigtig fin! Den er lilla (hvem havde troet jeg ville vælge en lilla kjole), og så har den sølv leopard-print (what?? mig i leopard-print) foroven, og så et sort "bælte" henover maven. Jeg synes faktisk den er meget pæn! Det eneste er at den er en lille smule lang, så måske bliver jeg nødt til at have hæle på, jeg ved ikke hvad der er bedst; at falde fordi kjolen er lang, eller at falde pga. hæle, men det går nok :) Jeg glæder mig hvert fald super duper meget nu!
Min seng, mit skab og min dør = hele mit værelse, var proppet med kjoler! Bemærk alle farverne..

Kjolen :D
I får ikke lige billeder af de andre kjoler, for som mor så pænt ville have sagt, så ligner jeg en pølse i svøb i nogle af dem..
Forresten, måske ved i ikke alle hvad prom er? Prom er en fest, eller et bal om man vil, på skolen hvert år. Man går så (som i måske har fået et indtryk af) fuldstændig amok i kjoler og hår og negle og sko og dates og billeder og bla og bla og bla. Det er noget folk her ser utrolig meget frem til! Inden selv prom tager man med sin 'gruppe' ud at spise og tage billeder - i mit tilfælde er det; Shantel, Lexi, Kali, Kenzie, Alissa og Delaney og så alle deres dates, nogle af dem kender jeg, andre gør jeg ikke. Men det skal nok blive sjovt! Så tager man så til prom hvor man skal gå ned af sådan en gang agtig mens en hel masse folk kigger på én (det er så her jeg nok falder), og så tager man billeder igen, og så er selve 'the dance'. Bagefter er der så noget som hedder post-prom, hvor det vist er en masse forskellige aktiviteter og konkurrencer hvor man kan vinde en masse ting osv. Og til aller sidst tager vi så ud og spiser morgenmad. Det er hvert fald sådan jeg har forstået prom, men om et par uger kan jeg jo fortælle med sikkerhed hvordan det er :D

Tilbage til torsdag: Om aftenen havde vi sådan en sidste basket-ball komsammen hvor vi alle spiste sammen og der blev delt 'awards' og diplomer ud. Jeg og Karli (den anden manager) fik et diplom, så nu har jeg en til pin. 

Shantel, Lexi, mig, Mackenzie, Alissa og Kali
Bagefter tog jeg så med Mackenzie og Shantel hjem til Lexi, hvor vi har sovet i nat. Lexi har en hot tub/boblebad, så der brugte vi lidt tid - lækkert! Og så hyggede vi os ellers bare og spillede lidt Wii. 

I aften kommer Brittany og co. Da det både er Ken's og Dean's fødselsdag nu her, skal jeg lave dansk lagkage med Shirlyn her i eftermiddag. I morgen skal vi så til Sioux Falls, hvor vi skal besøge Shirlyn's far, da det også er hans fødselsdag, og så skal vi alle til en basketball kamp om aftenen.
Så en travl weekend, men indtil videre har den været rigtig god! :)

Knus




Ingen kommentarer:

Send en kommentar