lørdag den 29. marts 2014

Hvad har jeg gået og lavet på det sidste?

Hmmm, ikke så meget tror jeg..
Sidste weekend tog vi til Aberdeen (hvor Brittany bor) fredag aften og var der til søndag formiddag. Det var hyggeligt, vi fik shoppet lidt og hygget med Hayden. Sidste tirsdag, altså to uger siden, blev vi sendt hjem fra skole kl. 11 pga. en snestorm. Altså rigtig meget sne! Inden den dag var næsten alt sneen væk, men så på omkring timer kom der ca. 20 cm igen. Det var helt vildt. Næste dag mødte vi så ind sent, og senere på dagen var meget af sneen smeltet igen.
Den her torsdag blev vi så igen sendt hjem fra skole tidligt pga. snestorm. Om morgenen havde det regnet, så der kom et tykt lag is, og så en hel masse sne ovenpå. Så to skole-busser røg i grøften. I weekenden er det godt vejr - plusgrader! Men så mandag får vi igen en 15 cm. sne, så bliver det godt tirsdag, og så får vi sne igen onsdag.. Møg-vejr! Jeg håber bare det bliver nogenlunde til prom.
Lige da vi var kommet hjem fra skole. En time senere var der nok 30 cm. sne på terrassen..

Onsdag var det Brittany's fødselsdag. Hun kom hjem om aftenen. Så jeg fik også givet hende den tegning far havde lavet af Hayden, den blev hun rigtig glad for, men den er jo også super flot!

Far's tegning af Hayden :)
Fredag morgen passede jeg så Hayden mens Dean og Shirlyn var på skolen. I dag har vi lige været nede hos en fotograf og få taget hans billeder - han er 6 måneder her i næste uge!
Ellers sker det vist ikke rigtig noget.. Næste weekend er det tid til prom - håber jeg er klar! Jeg glæder mig hvert fald rigtig meget!!
Knus fra Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar