fredag den 13. september 2013

Homecoming-windows and football :)

Hej,
I dag var det jo fredag, så jeg skulle ikke i skole, men Dean og Shirlyn skal altid derop om fredagen. Jeg skulle jo så op på skolen for at mødes med de andre fra art-club og så skulle vi male vinduer til homecoming. Mackenzie kom forbi og hentede mig lidt i ni så jeg ikke behøvedes at stå tidligt op for at køre med Dean og Shirlyn :D Elsker at de alle har bil herovre!
Mackenzie og mig skulle så male vinduer med Ksenia (fra Rusland). Vi fik lavet vores skabeloner osv. og var klar til at tage ud og male ved 10-tiden, men allerede her blev Ksenia nødt til at tage hjem..
Vi skulle male på to insurance-vinduer (derfor vores tekst).
Det var super duper hyggeligt, og jeg synes det blev ret så godt!
Jeg vil prøve at få lavet nogle flere videoer, det prøvede jeg så at starte i dag, men det gik ikke så godt - jeg tror jeg fik byttet om på start og sluk :D Jaja, i får det alligevel :)


Jeg ved ikke hvorfor video bliver så dårlig kvalitet herinde, vil prøve at finde ud af noget andet engang...



Min cardinal

Kenzie's cardinal og vores cyclone (maskotten til det hold vi skal spille homecoming-game imod :)

Done: Insuring a cardinal WIN! :D
I aften havde vi så football-game. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes bare det var vildt sjovt i dag, når man der mellem de her skrigende piger, bliver man altså i godt humør! :D
Desværre tabte vi - men vi spillede en hel kamp denne gang. Det blev også super koldt meget hurtigt. Jeg har i forvejen været meget snottet de sidste to dage, så det er nok ikke blevet bedre af at stå og fryse i et par timer... Men nu har jeg fået varmen igen (ved hjælp af en kop varm chokolade :D)

I morgen skal vi ud og shoppe :) Er spændt på om jeg kan finde noget tøj jeg kan lide - det er lidt anderledes herovre! 

Kram fra mig


Ingen kommentarer:

Send en kommentar