mandag den 16. september 2013

Homecoming-week :)


Så er det mandag og homecoming er hermed begyndt!
Vi skal hver dag "klædes ud" i forskellige ting. I dag var color-day, hvilket for seniorer var ret let - vores farve var sort :D
I 4., lunch og 5. time var jeg afsted på tur med mit biologihold. Vi skulle fange nogle små fisk i en å - det var rigtig sjovt og hyggeligt. Mackenzie fortalte de andre piger om den video jeg havde prøvet at lave med hende, og de var straks med på at prøve igen :D Så her er en video hvor de piger jeg er mest sammen med siger hej:
Jeg fik også taget nogle billeder:
Shantel og Lexi


Vi skulle hive det her net et langt stykke igennem vandet for at lukke fiskene inde nede i enden :)
Karina, Shelby og Lexi

Megan, Mackenzie og Karina
Kali og Mackenzie

Så skulle vi lukke fiskene inde og fange dem med små net :)
Shelby

FISK ! ! ! :D

Og så skulle vi tage billeder af alle de fisk vi kunne fange :)

Her til aften har der så været coronation, hvor homecoming queen og king skulle kåres.. Af mine veninder var Mackenzie, Lexi og Karina nomineret, men ingen af dem vandt.. Det var sjovt at se dem i deres sttore glitrende kjoler - endnu en sjov og anderledes oplevelse.
Soooooo cute!




Jeg glemte at tage et billede af king og queen - upsi...
Bagefter gik folk rundt og fik taget billeder og udenfor blev bogstaverne DHS brændt af mens cheerleaderne og alle elverne stod og råbte og skreg. Ved ikke hvorfor vi vælger at brænde vores bogstaver, men det gør vi altså :D
Søde søde Shantel og mig :)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar