søndag den 1. september 2013

Første football-game, state fair osv. :D



Hej,

I denne skoleuge har jeg igen byttet om på nogle fag, men jeg tror jeg skal skifte endnu en gang denne uge, da det matematik jeg har fået er enorm svært! Udvekslingstudenten fra Rusland startede jo mandag, hun er meget sød, men også meget svær at forstå :) Denne mandag har vi fri, da det er laborday, og tirsdag starter så den sidste udvekslingstudent - en pige fra Gazastriben, hende er vi alle spændte på at møde :)
Hele ugen har jeg også været musical-practice.

Fredag spillede skolens fodboldhold (amerikansk fodbold) deres første kamp. De spillede hjemme, men vores fodboldbane ligger ikke ved skolen. Dean og Shirlyn skulle sælge billetter, så jeg stod ved dem og ventede indtil Mackenzie og Kali kom for at købe billetter. De andre piger vi er sammen med skulle filme kampen pga. en klasse de har i skolen..
Af selve kampen forstod jeg ikke meget, både Kali og pige som hedder Aavrie prøvede at lære mig reglerne, men jeg ikke hvor godt jeg synes det lykkedes dem (men måske er jeg heller ikke den bedste elev når det gælder fodbold) :D
Vores cheerleader-hold var der selvfølgelig også, så der blev heppet på livet løs, det var meget sjovt at opleve!
Her er lidt billeder.. Fik faktisk ikke taget så mange, men Mackenzie har nogle, som jeg vil få hende til at sende :)



Hey, og en ting jeg nok ikke skal glemme at fortælle: Vi vandt :D Faktisk førte vi så stort (52-0) at kampen allerede ente ved halvleg :)
Efter kampen kørte Mackenzie, Lexi, Shantel, Kali og mig hjem til Mackenzie. Vi hyggede os rigtig godt! Jeg fik også smagt min første cookie dough, men jeg gav den hurtigt videre til Shantel...

Lørdag skulle vi jo så til The Fair. Vi tog først afsted ved 1-tiden pga. varmen, og så havde vi ellers en 2-timers lang køretur. På vejen kørte vi ind på en tankstation og fik vasket bilen. Det var ret sjovt, for her må man sidde i bilen mens den bliver vasket :D Jeg blev nødt til at filme det:

Lexi, Kali og Shantel

Vi åbnede også så vi kunne se ud af det der vindue i loftet :D (Mackenzie)
The Fair er lidt ligesom Vildsundmarked bare meget større. Og så er det også lidt en slags dyrskue, da folk kommer med deres grise, køer osv. 
Men brugte det meste af tiden på at prøve forlystelser. Det var SÅ MEGA varmt, og da vi havde været der halvanden time, blev vi nødt til at gå tilbage i bilen hvor vi havde aircondition. Så kørte vi lidt rundt og spiste noget mad, og så ved 7-tiden tog tilbage. Mackenzie og Kali tog til en koncert, da de ikke så godt kan lide forlystelser. Så vi tre andre brugte resten af aftenen sammen, det var hyggeligt! Og det var ret flot da det blev mørkt, med alle lysene :) Da klokken blev lige omkring 11 fandt vi de andre, og så kørte vi hjem til Mackenzie, hvor efter Kali og jeg kørte til Clear Lake (vi er de eneste som bor i "byen"). Da jeg kom hjem var klokken næsten 1, så jeg er ret træt da vi også var længe oppe fredag.. 
Men det var bare super hyggeligt, jeg er så glad for at de inviterede mig med - det er nogle rigtig søde piger!
Mig og Shantel :)

The Fair set fra pariserhjulet

Shantel og Lexi :)

Mig og Mackenzie (som ikke er så glad ved situationen), og i baggrunden Shantel og Lexi :D

Mig og Mackenzie

Shantel og jeg :)


Så blev det aften :)

I dag har vi haft først Deans søster og derefter Shirlyns søster+mand+datter+søn på besøg. Så det var meget hyggeligt at møde nogle flere familiemedlemmer! 

- Mille






Ingen kommentarer:

Send en kommentar