søndag den 13. oktober 2013

To måneder:)

Bare lige et lille kort indlæg..
Jeg har nu været her to måneder - det er helt vildt!
I fredags kom Brittany, Ken og Hayden, da de skulle have taget baby-billeder af en fotograf her i byen. Han er simpelthen bare så sød! Om aftenen tog Dean og jeg til fodboldkampen. Det var vores sidste hjemmekamp.. Det var ret koldt og blæste vildt meget, de havde varslet tornadoer, men de kom aldrig. Pga. af kulden satte vi os i halvlegen ned i Shantels' bil, men da vi så kom ud igen føltes det jo bare endnu koldere, så vi endte med at køre hen og hente varm kakao og se resten af kampen i fjernsynet hjemme ved Kali. Deaværre tabte vi ret stort.
Kali, Shelby, Mackenzie, Shantel, Lexi og jeg. Og faktisk har vi også råbende Karina i baggrunden - en anden senior-pige vi er sammen med som er cheerleader.

Lørdag aften hjalp jeg key-club med noget servering til sådan noget middag for byens firmaer. De skulle hver især dække et bord, og de var gået helt amok, så det var meget sjovt at se! Det var rigtig hyggeligt, jeg gjorde det sammen med Kali, Aavrie, Karina og nogle andre.
I dag har vi været i kirke, jeg har lavet en masse lektier og i eftermiddag+aften har jeg været til play-practice. Vi har vores forestilling i morgen aften og på tirsdag, så vi skulle have pyntet op til prinsesse-bal :)
Nu smutter jeg i seng, skal nok skrive et lidt mere fyldestgørende indlæg en dag!
Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar