torsdag den 3. oktober 2013

Minnesota, sjov torsdag, baby osv.

Hej,

Saa har jeg lige lidt tid her i min studyhall og ville lige faa jer opdateret. Jeg beklager derfor de manglende danske bogstaver, da jeg skriver fra skolecomputer...
Sidste weekend koerte vi et smut til Minnesota, fordi Dean ville have en ny skyder. Det betyder at jeg baade har sat foedderne i Minnesota og i en gun-shop for foerste gang. Det er meget sjovt at vi koerer i ca. en halv time og saa er vi i en anden stat, men det er nu ikke fordi man ser den store forskel :D
At vaere i en butik fyldt med skydere var for at vaere aerlig meget skraemmende! Men det var ogsaa meget sjovt at se, der var alle mulige ustoppede dyr osv. Jagtsaesonnen starter lige om et par uger, saa det bliver meget sjovt at komme med paa jagt.
Paa vej hjem spiste vi paa en hyggelig lille restaurant.

Saa i gaar havde vi bare en rigtig sjov dag i skolen.
Ved ikke om jeg allerede har fortalt det, men i biologi har vores laerer koebt de her smaa insekter til os. De ligner en blanding mellem en vandrende pind og en myg, saadan cirka :D Men det er hvert fald ret sjovt! Jeg har tre smaa og to store, og saa har vi lavet bure til dem og ska fodre dem osv. De store fik vi foerst i dag (saa dem har jeg desvaerre ikke et billede af), og de er virkelig store - AD!

Ja, man kan ikke rigtig se dem, men de her smaa nogle bliver altsaa en dag ligesaa lange som en haand :(


Men saa i gaar da Mrs. Lundbergh kom ind sagde hun: "I thought we should have some breakfast this morning", saa havde hun koebt kanelsnegle og saadan nogle andre nogen til os. Hun er simpelthen bare den bedste laerer, hun er saa sjov!
I homeroom tog vi saa ogsaa ud for at fange graeshoppere igen :D




Skolen tilbyder alle elever at faa en gratis vaccination mod influenza, saa det gjorde jeg da.. Det gjorde ikke saa ondt i torsdags, men nu er min arm godt nok lidt oem.
"You want a sticker?" - "Sure" :D

I billedkunst har vi startet et forloeb om indisk kunst, da vores "hjaelpelaerer" har vaeret i Indien og laere om deres kunst. Vi skal saa lave henna-tatoveringer  paa en gipsafstoebning af vores haender. Jeg blev noedt til at tage mit kamera med, det har vaeret ret sjovt at lave. Og saa kunne I ogsaa lige se Aavrie (selvom det nu ikke er fordi hun er vitterlig smuk paa dette billede:P ), en anden rigtig soed pige som jeg er en del sammen med.


Efter timen blev jeg lidt laengere for at goere min haand faerdig. Saa kommer Mackenzie tilbage: "Mille, the Christensens daughter had her baby!" :D Hendes soester havde haft time med Shirlyn da Brittany ringede og sagde hun havde foedt. Saa jeg skyndte mig op til Shirlyn, og vi koerte hjem for at goere os klar til at koere til Aberdeen for at moede baby.
Dean, Shirlyn, Brice og mig koerte saa afsted, det er en ret lang tur (naesten 3 timer) og klokken var allerede 5.
Men ihhhhh hvor var han bare soed. Jeg havde jo heller ikke moedt Brittany endnu, og hun er ogsaa bare rigtig soed. Hans navn er Hayden :)

Shirlyn har et billede hvor jeg holder ham, det maa jeg lige faa hende til at sende :)
Da vi kom hjem var klokken 1, saa jeg er ret traet nu!
Jeg ved ikke helt hvad weekenden byder paa endnu. Jeg har play-ptactice i morgen i nogle timer og havde egentlig planer om at tage med Mackenzie til fodboldkampen, men nu tror jeg maaske vi koerer til Aberdeen i morgen, men ved det ikke endnu...

2 kommentarer:

  1. Hej mille pige sidder lige og læser din blok det lyder til at du stortrives skønt nyd det knus anders og mig

    SvarSlet
  2. Hej Vibeke :) Jeg har det rigtig godt ja, hyggeligt at I foelger med!
    Hils omkring dig..
    Knus

    SvarSlet