tirsdag den 15. oktober 2013

Cinderella :)

Saa er vi faerdige med vores to forestillinger, og jeg ville lige dele et par billeder jeg tog i dag da vi gik og gjorde klar.. Det har vaeret rigtig hyggeligt at vaere "med"!
Scenen.. Der hvor alle stolene er, er der normalt borde og saa sidder man her og spiser hvis man selv har frokost med, hvilket betyder vi har spist frokost paa jorden i vores gym de sidste par dage (det bliver godt at komme tilbage til vores bord i morgen!) :)

En klasse i skolen har produceret 'pink pumpkins', dem havde vi en masse as (de er godt nok mere gule end pink..)

Mig og Rachels smukke skilt :D Deuel High School Presents: Cinderella

Vores lunch-room er blevet pyntet op til middag

Min billedkunstlaerer havde lavet de her smaa pumpkins - saa soede!

Mig og Aavrie

Rachel (den pige jeg var backstage med) i vores lille hjoerne :) Vi skulle tage ting paa og fra scenen, og hviske replikker hvis nogen skulle glemme dem..

Hvad jeg havde med hjem i dag :) Progran, certifikat for et stort D, mit store D, en pin eller hvad de hedder, og mit navn :)




Os alle sammen efter stykket :)
Jeg fandt ogsaa lige et andet billede jeg ville dele med jer - det er Aavrie som laver min haand i billedkunst :)

Tjaaa, godnat :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar