søndag den 15. december 2013

Poetry is just not my thing!!

Jeg sidder og er ved at skrive et digt til min engelsk-klasse, og trænger til en tænkepause! Det er altså ret svært at skrive et digt på engelsk, når det skal rime og give mening!
Men jeg trænger vist også til at få opdateret herinde :)

Hayden's dåb:
Sidste weekend tog vi afsted mod Aberdeen, fordi Hayden skulle døbes søndag. Lørdag tog vi bare ud at shoppe lidt, og jeg fik taget mit billede med julemanden i deres mall, haha :D
Vi overnattede på et motel, da Brittany's hus er ret lille og Ken's forældre skulle overnatte hos dem.
Søndag morgen (tidligt) tog vi så i kirke. Dåb herovre er åbenbart ikke noget stort som sådan, vi var kun 10 personer til "festen" (hvis man kan kalde den det). Så det er endnu en ting anderledes end i DK.
Men jeg fik taget nogle billeder i kirken (som forresten var pyntet flot op til jul, en masse julestjerner - den der blomst ikk', lysende juletræer osv.) En anden ting som var lidt sjov i deres kirke er at der var 5 præster!
Ken, Hayden og Brittany

Med Andy og Brice, Hayden's faddere 

Med den præst som døbte Hayden - med total meget strithår!

Os alle


Basketball:
Tirsdag startede mit nye vigtige, vigtige job, haha - basketball manager! Ej, vigtig er nok ikke det rigtige ord, meeen. Pigerne har haft deres to første kampe denne uge, og det har været super hyggeligt! Når junior varsity spiller, kan jeg bare sidde og hygge mig med de andre piger, og når varsity spiller skal jeg så filme dem - lidt kedeligt, men det er fint! Jeg er manager med en anden pige, Kendall, som er gravid!?! Det er altså lidt mærkeligt! Men hun er nu meget sød. 
Fredag aften var vi så til drengenes kamp på skolen, det var også meget hyggeligt..

Bagedag:
I går kom min område repræsentant og hendes udvekslingsstudent fra Tyskland, Hannah, hjem til os, for at bage Danske og Tyske julekager. Og det var bare rigtig hyggeligt! Ingen af os er de store bagere, så vi lavede da et par fejl, men vores kager blev gode. Vi lavede pebbernødder (som blev store, revnede og meget hvide) og en tysk kage der hed nuss-et eller andet, som vidst betød nøddehjørner? 
Hannah var her som udvekslingsstudent for to år siden, men blev så glad for det at hun kom tilbage i år, og nu er i gang med at søge ind til college, så hun kan blive her. Hun er 19 år, og er faktisk ikke udvekslingsstudent, men en international elev, hvilket betyder at hun ikke som sådan rejser med en organisation, og så kan hun graduere på samme måde som alle de andre, mens jeg som udvekslingsstudent ikke får et diploma. 
Men hvert fald var det rigtig hyggeligt! Både Hannah og Brandi er rigtig søde!
Hannah og jeg foran juletræet!

Vores kager :D
Da de var taget hjem, besluttede Shirlyn og jeg os for at bage brunkager, da vi kun fik bagt en slags og både Dean og Shirlyn kan rigtig godt lide brunkager! Og de blev rigtig gode, lidt for tykke, men de smagte fuldstændig som en brunkage nu smager :)

Næste uge er der semester-tests - kryds fingre for mig!!
Jeg må hellere tilbage til lektierne - jeg har et brev til julemanden der skal skrives (på spansk)..

Knus




Ingen kommentarer:

Send en kommentar