onsdag den 6. november 2013

Birthday ! ! !

Så blev jeg 17. Hvor lyder det underligt..
Nå men min fødselsdag var rigtig god:
Shirlyn og jeg gik mandag aften igang med at bage lagkagebunde og lave jordbærgrød samt kage-creme, så jeg kunne få en vaske ægte dansk fødselsdagslagkage! Det gik faktisk rigtig godt. Shirlyn havde fundet en bog om Danmark hvor der også var opskrifter i, og der var så en opskrift på kage-bunde som vi brugte (det var jo meget smart at det var på engelsk og med deres mål) :)

Vi kunne dog ikke rigtig få kagerne ud af formene :D


Jeg havde i dagene op til min fødsesdag modtaget et par pakker og breve, så jeg var utrolig spændt da jeg vågnede om morgenen. Det var lidt mærkeligt ikke at blive vækket med fødselsdagssang osv., men det var okay. Jeg gik i bad og tog alle mine gaver med ud i køkkenet, hvor jeg åbnede dem med Shirlyn :)
Jeg fik nogle skønne gaver! Bøger, film, slik, kalenderlys, danske flag, tøj, penge, en taske, gavekort, en lunchbag, julekalender, parfume og tjaaa - sikkert mere! Tusind tak til jer alle - love ya!
Mine pakker og jeg har endda modtaget to mere siden!

Fra Maja, Tenna, Tine, Marie, Anni og co. Tak :)

En masse små sjove pakker fra min skønne mutti!



Af Dean og Shirlyn fik jeg en ny lunch-bag, et dejligt halstørklæde og en lækker bluse fra SDSU - rigtig sødt af dem! Jeg fik også fra deres datter en fin lille taske og et gavekort.

Well, i skolen blev der sunget fødselsdagssang indtil flere gange - på engelsk, spansk og de prøvede lidt på dansk :D 

Efter skole kørte vi til Watertown hvor vi spiste på en mexicansk restaurant kaldet Guadalajara. Som fødselsdagsbarn fik jeg gratis dessert (fried ice cream) og æren af at tage et billede med en stor mexicansk hat :D
Jep, super godt billede!

Dean og Shirlyn
Bagefter tog vi videre til pigernes volleyball-kamp, for hvis de tabte ville det være deres sidste - så jeg ville gerne se den. Desværre tabte de ret stort og spillede ikke specielt godt, men okay..'

Efter kampen tog vi hjem for at spise lagkage - YAY!!
Og uhhmmm hvor den bare smagte godt - og rigtigt! Havde ikke forventet at den ville smage af dansk lagkage - men det gjorde den! 


Vores færdige produkt! Og ja jeg fyldte i følge kagen kun 5 :)

Thumbs up! Tak for det fine lys og servietterne mor!

 
Mmhhh

Dean og Shirlyn - de kunne rigtig godt lide den! Og så elsker de jo når det er noget dansk :)

Nå, jeg smutter nu - vi skal spise og Brice og Blake er kommet for at få kage :D
Jeg havde en skøn dag, anderledes og lidt mærkelig, men helt sikkert skøn! Tak til alle som har skrevet til mig, det er så dejligt at høre fra jer!

Knus, kys og kæmpe kram fra en glad 17-årig pige





Ingen kommentarer:

Send en kommentar