torsdag den 17. april 2014

:)

Saa sidder jeg efter en lang dag i skolen og venter paa at vi koerer hjem, saa nu vil jeg da bare lige tage og skrive et lille indlaeg her. Jeg fortalte jer jo hvordan vejret var blevet saa dejligt saa dejligt, ja det varede saa ikke saa laenge; i gaar fik vi endnu en bunke sne. Det her vejr er virkelig maerkeligt, den ene dag sidder du udenfor i shorts og den naeste bliver du noedt til at finde vinterjakken frem igen pga. sne og frost - jeg forstaar det ikke. Heldigvis skulle vejret blive bedre her i weekenden og fortsaette med at vaere nogenlunde fra nu af. Og saa er det jo paaske! God paaske til jer alle! Vi tager ned til Shirlyn's soester og bliver der en nat.
De sidste to dage i skolen har vaeret ret kedelige. Juniors har haft den her store test hele dagen, saa baade i dag og i gaar har jeg haft 3 rigtige timer (biologi, spansk, og billedkunst) og hele 5 studyhalls. Jeg har saa gaaet ned og hjulpet Mrs. Miller i billedkunst med de smaa boern to af timerne, saa det var meget sjovt. Vi skulle bl.a. lave noget ud af ler, saa hun spoerger dem: "hvor faar vi ler fra?", og alle deres haender flyver op i luften: "fra en butik", "fra maanen", "fra traeerne", haha - jeg elsker boern. Jeg fik saa en gruppe som jeg skulle vise det her til, og de spoerger efter mit navn, "det er et underligt navn, hvem gider at hedde det?", og de kunne ikke huske det alligevel, saa de begyndte at kalde mig Mississippi, haha. Saa det har vaeret meget hyggeligt, jeg savner alle de smaa hoveder jeg normalt omgaas derhjemme!
En af mine studyhalls i gaar havde jeg heldigvis med de andre piger! Jeg ved ikke hvordan vi startede, men de sad og oversatte fra engelsk til kinesisk og fik translate til at sige det, Shantel spoerger mig saa: "forstaar du det der?" - og jeg var saadan lidt, jeg er dansker, ikke kineser, haha. De lavede ogsaa en lille 'quiz' med mig, for at se om jeg rent faktisk forstod dansk - translate er virkelig rigtig daarlig nogen gange, isaer til at udtale!
Jeg havde lidt taenkt at lave et indlaeg og fortaelle omkring amerikanere, men jeg tror jeg venter til jeg har mine danske bogstaver!
Saa nu smutter jeg, hvis jeg er heldig tager vi hjem om lidt. Jeg har ellers gaaet hjem her paa det sidste, men med al den sne, tror jeg bare jeg venter!
17 skoledage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Knus - og god paaske!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar