søndag den 13. april 2014

8 måneder!!

Så har jeg været i USA i 8 måneder! Det er helt vildt som tiden går. Vi har den her countdown på skolen for seniors - vi har kun 20 skoledage tilbage, det er 5 uger..
Men som tiden flyver, betyder det jo heldigvis også at vejret ændre sig en smule! Torsdag, fredag, lørdag har været helt fantastiske. Det har været helt oppe omkring 25 grader C. Fredag sad jeg ude på terassen et godt stykke tid, kun i shorts og en top - jeg fik endda lidt sol! Mine streger er dog lidt uheldige, da jeg ikke lige havde regnet med at jeg ville få nogen, ups. Men det er SÅ dejligt endelig at kunne nyde at være udenfor. Nu er det så godt nok koldt og blæsende igen i dag, og de snakker om lidt sne i nat, øv..
Solen skinner og himlen er blå!! Der er kun en lille-bitte smule sne tilbage på golf-banen!


Torsdag var en virkelig kedelig dag i skolen. En hel masse elever skulle nemlig afsted på 'musik-tur' her i weekenden, det var alle dem som er i band eller kor, hvilket jeg desværre ikke er - jeg vil også på tur!! Alle dem som jeg normalt er sammen med, var væk. I en af timerne var vi 2 elever, i en anden var jeg den eneste. Det betød jo så at vi enten så (kedelige) film eller havde studyhall hele dagen, snork! 
Lørdag tog vi til Watertown og shoppede. Jeg var sådan i sommer-humør pga. vejret, så jeg fik købt måske lidt for meget.. Men nu har jeg min kjole for graduation. Og lidt ekstra vægt til min kuffert..
I dag har vi været i kirke - det er palmesøndag. Så da vi gik ind fik jeg et palmeblad, og så skulle jeg stå og vifte med det som en anden tosse mans vi sang, men okay.. I har jo nok også påskeferie derhjemme ikke? Men det har vi hvert fald ikke.. Ikke engang torsdag.. Vi skal holde påske hos Shirlyn's søster Joan. 
Weekenden efter skal jeg så på biologi-tur til Omaha, hvor vi skal i zoologisk have. Når jeg kommer hjem, kører vi ned til Shirlyns søster igen, fordi vi skal holde et bridal shower for hendes søn's forlovede. 
Weekenden efter tager vi mod The Hills, nede hvor Mount Rushmore etc. er. Så er der to weekender, og så er det graduation - woooooooooooow!! Så, jeg får lidt småtravlt her den sidste tid, men jeg skal nok prøve at få skrevet herinde alligevel!
Knus



Ingen kommentarer:

Send en kommentar