søndag den 2. februar 2014

Pheasants Forever Banquet

Så blev det igen tid til en lille update :)
I går havde vi så det der hedder et "banquet" her i Clear Lake. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal kalde det på dansk, så jeg vil bare gøre mit bedste for at beskrive det.
De som afholder det er den her 'organisation' som hedder Pheasants Forever. Som navnet lidt antyder er det sådan noget jagt-halløj. Og de her banquets bliver så afholdt for at indsamle penge og for at gøre reklame.
Det blev afholdt nede i byen i sådan en hal-agtig som vi har til forskellige arrangementer. Først kunne man bare gå rundt kigge. Der er en masse ting man kan vinde (alt fra småkager til skydere), hvis man spiller med i de her små spil/lege/konkurrencer, eller man kan bare få sit navn med i forskellige lodtrækninger.
Bagefter er der så middag, så bliver vinderne fundet, og til sidst en stor auktion, hvor alt muligt bliver solgt.

Okay! Aavrie havde spurgt mig om jeg ville hjælpe hende med en af de her lege, og det ville jeg selvfølgelig gerne. Så vi fik babysitter til Hayden..
Ved døren fik jeg en neon-gul kæmpe t-shirt og en lommekniv - og dette var kun min første gevinst :D
Jeg fandt så Aavrie, og der begyndte at komme børn ret hurtigt. Vi stod for sådan noget bønne-pose-kastning. Og det var faktisk rigtig hyggeligt - jeg har det altid sjovt med Aavrie!
Middagen var også ret god! Og mit navn blev trukket ud i en lodtrækning og jeg vandt en orange kasket - yay!
Da vi havde spist havde vi lige lidt mere tid, og så begyndte de at gå rundt ved de forskellige boder og finde vindere. Jeg vandt igen! En kalkun-kalder!! Hvor heldig har lov at være? Så nu kan jeg komme med på jagt, uden at blive skudt, fordi jeg har en orange kasket, og jeg kan være til nytte fordi jeg kan kalde på kalkunerne! Haha.
Så var Aavrie og jeg færdige, men vi blev siddende ved vores bord og spillede kryds og bolle mens auktionen løb. Jeg vandt igen, og det er så sjovt fordi Aavrie er sådan en dårlig taber!
I auktionen var der de sødeste små hundehvalpe, jeg ville virkelig gerne have købt en :P
Dean og Shirlyn vandt også nogle ting, nogle skåle, noget tøj, noget pynt, et ur, og så købte de et maleri. Lidt bedre end mine ting, men helt klart ikke lige så sjove!

Lige et par billeder:
Brittany og jeg :)

Mig og Aavrie (det er den t-shirt hun har på, som jeg også fik, haha)


Mr. Benson, som er min skoleinspektør holder 'tale'.

I aften har det jo været super bowl, jeg blev instrueret i at heppe på Broncos, men det ser godt nok ud som om de taber ret så stort.. 

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar