søndag den 23. februar 2014

:)

Hejsa,

Jeg ville bare lige fortaelle lidt om denne weekend.. I dag er det Mackenzie's foedselsdag, saa i gaar aftes tog vi (Kenzie, Shantel, Kali, Courtney, og jeg) til Watertown og spiste is og bagefter i biografen og saa Endless Love - god film! Bagefter tog vi hjem til Mackenzie, hvor vi alle sov. Det var super hyggeligt, vi kom foerst hjem fra bio omkring kl. 12, saa vi endte med ikke at komme i seng foer kl. 3 tror jeg :) I morges skulle de alle i kirke, saa Kali og jeg koerte hjem halv ti.. De er saadan nogle soede, sjove piger, og jeg nyder at vaere sammen med dem! 

Og saa bare lige lidt jeg synes i skal laese, som jeg finder ret sjovt: 



Den nederste er isaer rigtig sjov! Det er altid det folk siger til mig :) Aavrie blev dybt chokeret den anden dag da jeg fortalte hende at jeg ikke ejer et par sweatpants, haha, de har sweatpants paa hele tiden. Og Brittany siger altid til mig at jeg kun har sort toej, haha, "is that a ninja?" - "Nah, that's just a dane" :D Og det med at drengene bruger naermest mere tid paa deres haar end pigerne, jeg har ikke set en dreng saette sit haar siden jeg forlod Danmark! Og saa har de alle UGG boots eller saadan nogle andre bedstemor-sko som ligner hjemmesko. Og i Danmark ville vi aldrig have de her t-shirts paa i offentligheden med logoer eller andre ting, som man altid faar gratis fra banken el.l - men det goer de her, hele tiden! 
Haha, jeg har grint meget over de her to "artikler" :D

KNUS og kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar