tirsdag den 18. februar 2014

First WIN :D And last Homegame :(

Hej,
Så det her indlæg bliver om basketball.
I fredags vandt vi vores første kamp! Sæsonen er slut lige om lidt, så ja, ret dårligt at vi først nu har vundet, men bedre end ingenting :)
Vi havde kamp næsten 3 timer væk, så det var en lang tur i bussen, men det var super hyggeligt! Og så var det bare så dejligt at vi endelig vandt! Både spillere og forældre var helt oppe at køre, og ja, det var bare dejligt!
På vej hjem i bussen var stemningen også bedre end den plejer, haha. Og Mr. Rosdahl havde købt en hel masse skumfiduser til os, så vi kunne spille Chubby Bunny. Det er et 'spil' som går ud på at få så mange skumfiduser i munden som man kan, men man skal også kunne sige Chubby Bunny! Det var SÅ sjovt. Og gæt hvem vandt - MILLE, haha, det skal jo gøre godt for noget at have store kinder :D
SENIORS!! Kenzie og jeg

Lexi


Det var så klamt, men jeg vandt :D

Championship-runde, haha :D Mig som Senior, Chelsie som Junior, og Courtney som Freshman :)

Jeg vandt igen - 18 skumfiduser :P

Søde dejlige Mackenzie og jeg

18!!!
Resten af vejen hjem, sad jeg bare og snakkede med Aavrie. For det meste sidder jeg med Mackenzie og de andre piger på vej til kampen, og så sidder jeg med Aavrie på vej hjem :)

I går, mandag, havde vi så vores sidste homegame. Det er lidt underligt at sæsonen er færdig allerede om en uge, jeg har nydt at være med de andre piger så ofte, og jeg kommer til at savne det! 
Nå, men når det er sidste hjemmekamp, er det jo noget specielt for senior's - det er deres aller sidste kamp nogensinde i vores eget gym. Så de fik hver en basketboldt med et billede af teamet og deres navn, de var rigtig fine! Efter kampen havde senior-forældre bagt kage til hele holdet, seniors skulle holde 'tale' og det samme gjorde deres coach Mr. Mitchell. 
Og det var helt trist, pigerne elsker virkelig det spil! De var så søde da de holdte deres tale! Og de har sådan nogle søde forældre der altid er så rare ved mig og kommer hen og snakker til mig..
Så der blev selvfølgelig taget en masse billeder:
Inden kampen :) Alle Seniors: Shantel, Mackenzie, Kali, Alissa, Lexi, og jeg

Cardinal Gym


Kenzie, mig, og Lexi efter kampen

Mig og Mackenzie

Mig og Lexi :)

Shantel, Lexi, Alissa, Kali, Mackenzie, og mig :)
Når der er kamp hjemme, skal spillerne om dagen i skolen "dress up", så det kan i se i billedet ovenover, lidt anderledes end i DK måske, haha :D Det er ikke altid jeg kan lide deres outfits, men nogen gange er det okay..

I aftes, tirsdag, havde vi endnu en kamp, denne gang i Minnesota kun ca. 30 min. væk. Og så har vi en på torsdag og en på tirsdag så vidt jeg husker, og så er det slut!

Knus


Ingen kommentarer:

Send en kommentar