fredag den 24. januar 2014

Donkey basketball osv. :D


Så fik jeg langt om længe taget mig sammen til at skrive et indlæg her på bloggen!
Sidste fredag havde jeg en basketball kamp, men Dean og Shirlyn skulle til Aberdeen for at passe Hayden den nat. Lige inden de tog afsted ringede Shirlyns søster så, at hendes far var faldet. Han havde fået nogle blødninger i hjernen og havde det bestemt ikke godt, de var på det tidspunkt ikke sikre på om han ville overleve. Så de skyndte sig afsted mod Yankton i stedet, det var rigtig trist, han er sådan en rar mand!
Dean og Shirlyn blev nødt til at blive ved hendes far hele weekenden og kom faktisk først hjem mandag aften. Så lørdag var jeg sammen med Shantel, Kali og Lexi, og mandag morgen kom Kali og hentede mig inden skole. 
Mandag var det jo så også tid til DONKEY BASKETBALL!! Noget vi alle havde set frem til :D 
Det er den 'Friends of Rachel'-klub jeg er med i, som arrangerede det. Vi stillede med 4 hold; FOR-club medlemmer, elever, lærere, og community. Jeg var så på vores FOR-club hold!
Hvis i ikke allerede har gjort det, så gå på youtube og søg på 'donkey basketball', og det vil give jer et lille indblik i hvad det er. 
Efter skole blev jeg der bare og gjorde klar med Georgialee og Shelby.
Alle ryttere skulle så til et møde hvor vi hørte om æslerne og reglerne i spillet. Manden var ret sjov, men han skræmte os også, og jeg må indrømme at jeg blev en smule nervøs :D
Det var simpelthen bare så sjovt! Det er virkelig ikke noget der nærmer sig at ride på en hest! Man kunne ikke dreje dem overhoved, lige meget hvor meget man hev gik de præcis hvor de ville, deres hals var stiv som et bræt! Og hvis de ville løbe, så kunne man ikke stoppe dem, hvis de ville stå stille, så kunne man godt glemme alt om at få dem til at gå! 
Vi spillede mod lærerne, og desværre tabte vi..
Som jeg skrev tidligere havde jeg udstyret Aavrie med mit kamera, men billederne blev ikke så gode.. Måske skulle jeg have fortalt hende om at bruge blitz, haha :D Men Mackenzie tog en masse billeder og det samme gjorde Ksenia (fra Rusland), så her får i lidt:









Inden kampen startede - vi er alle lidt utrygge ved situationen!
Vores gym var helt fyldt op, mange flere mennesker end til en normal kamp, haha :D
Lexi, Karina og jeg :)

Vi havde en masse sjov ud at se på Ms. Hanten (min matematik lærer). Hun kunne ikke få sit æsel til at gå, så hun stod bare og ventede på bolden nedenunder nettet og klappede hendes æsel i panden, fordi hun syntes det var syndt for den, at hun sad på den..

Kenzie med os udvekslingsstudenter. Kathi fra tyskland, Ksenia fra Rusland, Mackenzie og mig :) Hazar fra Gaza striben er flyttet...

Mig og Kenzie :)
Det var nok alt det vilde jeg havde at fortælle! I tirsdags var vi til en basketball kamp, og jeg hyggede mig bare så meget med Aavrie den dag, hun er simpelthen sådan en sød og sjov pige!

Knus fra Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar