onsdag den 31. juli 2013

Ny information :)

I dag sendte Anita fra Explorius mig noget mere information på familien, nogle billeder og mine forsikringspapirer. Nu ved jeg at de spiller golf (de bor lige ned til golfbanen), går på jagt, går i kirke ca. en gang om måneden, hunden hedder Clyde, jeg får mit eget badeværelse, de kan lide at deltage i skole/sport aktiviteter, de kører mig til skole (ca. 3 min. i bil) og sikkert meget mere. Jeg ved også at jeg skal lande i en lufthavn i North Dakota for derefter at køre en sikkert meget lang vej til South Dakota..
Jeg ved stadig ikke hvornår på dagen jeg skal rejse, men der er virkelig ikke lang tid til nu!! Kun 11 dage :D

I dag har mig og min veninde Maja været ude at "handle" (jeg er virkelig leveringsdygtig i dannebrog i alle størrelser og former), og nu mangler jeg ikke ret meget :) Maja starter på efterskole den samme dag som jeg flyver så det er meget sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar